سکوهای بتنی کنار استخر

سکوهای بتنی کنار استخر

سکوهای بتنی کنار استخر

باغ ویلاهای خود را با ساخت سکوهای بتنی کنار استخر زیبا تر کنید

استخرهای بتنی روباز مکملی برای باغ ویلا ها و باغ و باغچه میباشد.

فصل بهار و تابستان بهترین فصلها برای لذت بردن از محیط باغ ویلا و باغ و باغچه است اگر شما به زیبایی باغ ویلایتان اهمیت میدهید شما را به خواندن این مقاله دعوت میکنم.

تصور کنید شما پس از پشت سر گذاشتن یک پاییز و زمستان سرد میخواهید در حیاطباغ ویلا یتان بهترین لحظات را برای خود بسازید شما در کنار استخر مینشینید و به آب بازی فرزندتان در استخر نگاه میکنید .

حال اگر در کنار استخر یک سکو هم درست کرده باشید هم خودتان راحت ترید و هم به زیبایی باغ ویلا و باغ و باغچه خود افزوده اید.

سالهای گذشته ساخت سکوی بتنی برای نشستن کنار استخر در باغ ویلا چندانجالب نبوده اما در سال 2015 یکی ااز پرطرفدارترین مدلهای طراحی برای استخرهای باغ ویلاو باغ و باغچه است.

بتن همه کاره

در یک مدت طولانی بتن یک ماه سرد و خسته کننده ایی بود که باید با سنگ و رنگ برای مخفی کردن پستی بلندی های آن استفاده می شد. اما سبکصنعتی تمایل مالکان را برای استفاده از این طرح را برای ساخت سکو کنار استخر باغ ویلا و باغ و باغچه تبدیل کرده است.سکوهای بتنی معمولا هزینه کمتری نسبت به سکوهای سنگی دراد امابا اضافهکردن رنگ ها و بافت ها می توانند زیبایی در همان سطح را ایجاد کرد.

چه کنیم بتن کلاسیک به نظر برسد؟

برای بیشتر مردم سادگی و خلوت بودن حیاط باغ ویلا و باغ و باغچه بسیار مهماست همچنین این نوع سکو می تواند برای کسانی که می خواهند حیاط خلوتی داشته باشند میتوانند با ترکیب رنگهای سرد و خنثی آن را درست کنند.

سوال دیگری که شاید ذهن شما دوستان را به خود مشغول کند این است که چرا حرفی از شکننده بودن بتن به میان نیامد برای پاسخ به این سوال مشاورین املاک مردانی که در زمینه فروش باغ ویلا در شهریار و ملارد و شهرکهای اطراف شهریار فعالیت میکند میگوید اگر محل مفاصل هوشمندانه کنترل شوند میتوان از این مشکل شکننده بودن جلوگیری کرد.