فنگ شویی

فنگ شویی

فنگ شویی

مشاورین  املاک مردانی که در زمینه خرید و فروش باغ ویلا، باغ و باغچه و املاک صنعتیفعالیت میکند در این مقاله به تعریف فنگ شویی و تاثیر آن در محیط باغ ویلا و باغ و باغچه و غیره پرداخته است.

فنگ شویی چیست و چرا باید در محیط باغ ویلا و باغ و باغچه رعایت شود ؟ فنگ شویی یک لغت چینی آست که به معنای ( آب و باد) می باشد اما در حقیقت فنگ شویی به معنای درک ارتباط میان محیط و انسان است به طوریکه به ما کمک میکند بتوانیم با محیط اطراف خود یکی شده و با آن هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

جالب است بدانید در دوران باستان و همچنین در حال حاضر فنگ شویی به عنوان (kan-yu) به معنای قانون آسمان و زمین شناخته شده است.

کسانی که قوانین فنگ شویی را در باغ ویلا و باغ و باغچه خود رعایت کرده اند بر تاثیر آن در سلامت ،ثروت و روابط شخصی خود تاکید میکنند.

فنگ شویی به طور نامحسوسی وابسته به این طرز تفکر است زندگی با طبیعت و نه مقابل آن ،کسانی که در باغ ویلا و باغ و باغچه ها زندگی میکنند و محیط آن را به زیبایی ،ملایمت ، همدلی ، موسیقی پر میکنند در حقیقت از آن تجلیل کرده اند.

گل و گیاه و باغ و باغچه در فنگ شویی تاثیر بسزایی دارد و انرژی مثبت بسیاری در محیط پخش می کنند. باغ و باغچه علاوه بر زیبایی کیفیت هوا را نیز بهتر میکنند.

سعی کنید از آب نیز استفاده کنید مثلا در باغ و باغچه و یا در باغ ویلا ی خود حوض یا استخر یا آبنمایی ایجاد کنید زیرا آب قدرتمندترین نشانه پول در فنگ شویی است و انرژی مثبت در آن میدرخشد.