شهرک تیسفون شهریار با نقشه تفکیکی

شهرک تیسفون شهریار با نقشه تفکیکی

شهرک تیسفون شهریار با نقشه تفکیکی

آشنایی با منطقه ویلایی تیسفون

در بین تمامی مناطق باغ ویلایی شهریار شهرک تیسفون اثر گذار تر است این مهم به دلیل کاربری ملک های این منطقه می باشد که خود را بی رغیب نموده است . املاک مردانی به دلیل سابقه زیاد در معاملات این منطقه  به صورت تخصصی به شما در مورد باغ ویلاهای این منطقه مشاوره  می دهد . در اکثر کوچه های شهرک تیسفون شهریار   دارای نگهبانی 24 ساعته بوده که موجب افزایش امنیت این منطقه شده است .شهرک تیسفون از نظر موقعیت مکانی واقع در جاده شهریار به ملارد بوده و دقیقا در جنوب شهرک اندیشه فاز 1 واقع شده است روبروی دفتر املاک مردانی  ، در دو طرف بلوار ورودی چنارهای کهنسال به چشم می‌خورد که هر بیینده ای را به تحسین وا می‌دارد ، مناظر بکر این منطقه در فصول بهار تا زمستان بسیار شگفت انگیز می‌باشد .

شهرک تیسفون با دسترسی به تمامی مراکز رفاهی همچون ، بیمارستان نور شهرک صدف ، بیمارستان سجاد شهریار ، درمانگاه کسری در فاز 1 اندیشه ، مراکز خرید ستاره بهشت ، باغ رستوران‌های تچرا ، تخت جمشید و .... موقعیتی بسیار ایده آل جهت سکونت دائم می‌باشد.

در لینک زیر میتوانید تمامی باغ ویلاهای این شهرک را مشاهده نمایید .

باغ ویلاهای شهرک تیسفون شهریار 

املاک مردانی در بازه قیمتی 10 تا 45 میلیارد برای شما در شهرک تیسفون شهریار باغ ویلا میتواند معامله نماید پس از پسند نمودن آن در لیست املاک باغ ویلاها با ما تماس بگیرید . تعداد محدودی از این باغ ویلاها دارای قابلیت معاوظه در معامله می باشند .  در زیر میتوانید نقشه تفکیکی این شهرک را دانلود نمایید .

دانلود نقشه تفکیکی شهرک تیسفون شهریار