نظافت باغ و ویلا ، اولیوت ها و تجهیزات

نظافت باغ و ویلا ، اولیوت ها و تجهیزات

نظافت باغ و ویلا ، اولیوت ها و تجهیزات

چگونه باغ ویلا خود را به راحتی تمیز کنیم و به نظافت آن بپردازیم

برای لذت بردن از زیبایی و منظره باغ ویلا و  طبیعت آن تمیز نمودن  باغ و ویلا اهمیت زیادی دارد  . اگر از باغ و ویلای خود از نظر نظافت اهمیت ندهید  جذاب به نظر نمی رسد.

ممکن است کهنه به نظر برسد و هیچ شخصی تمایلی به ورود به محوطه باغ را نداشته باشد.

اگر شما صاحب باغ و یا ویلا هستید باید بدانید که در چه زمانی با چه تجهیزاتی می توانید نظافت باغ را شروع کرده و از آن نگهداری کنید. استفاده از جاروبرقی صنعتی می تواند کیفیت نظافت را بالا برده و در مقابل هزینه های شما را کاهش دهد.

به طور کلی نظافت باغ دارای دشواری هایی است که باید برای آن راه جدیدی پیدا نمود. سطوح مختلف باغ و ویلا نظیر دیواره ها و سنگ فرش ها، برگ گل ها و درختان ، باغچه ها و سطوح کف تحت تاثیر عوامل محیطی قرار می گیرند و نظافت این بخش ها دارای اهمیت زیادی است. باغ و ویلا ها دارای بخش های مختلفی هستند که با عوامل محیطی بسیاری در تماس هستند و در نتیجه دچار آلودگی های مختلفی می شوند. همچنین باغ و ویلا ها به دلیل تغییرات جوی که رخ می دهد دائما در حال آلوده شدن هستند و در معرض گرد و خاک فراوان قرار می گیرند.

باید در نظر داشت که نظافت این بخش ها دارای حساسیت است و در بسیاری از موارد سخت می گردد. چراکه این بخش ها نیازمند نظافتی عمیق و پیوسته هستند.

نظافت باغ ویلا

معرفی تجهیزات برای نظافت باغ و ویلا

جاروبرقی صنعتی جاروبرقی اب و خاک یکی از انواع جاروبرقی صنعتی است که قابلیت مکش جامدات و مایعات را دارد. لذا استفاده از جاروبرقی های صنعتی کمک شایانی به نظافت بخش هایی از باغ می نماید. جاروبرقی های صنعتی دارای قدرت مکش بالایی هستند و عملکرد آنها مکانیزه بوده و بهترین گزینه برای مکش الوگی های باغ و ویلا است. در حقیقت جاروبرقی های صنعتی توانایی مکش اکثر الودگی ها را دارند. جاروبرقی صنعتی دارای انواع مختلفی است که هر یک دارای ویژگی‌های منحصر بفردی هستند. برخی از جاروبرقی های صنعتی به گونه ای ساخته شده‌اند که توانایی مکش برگ های زائد درختان را دارند.

هم‌اکنون نیز که وارد فصل سرد سال شده ایم و برگ درخت ها در این هنگام می ریزند، استفاده از جاروبرقی صنعتی میتواند برای جمع اوری برگ درختان در یک باغ ، بهترین انتخاب باشد. واترجت واتر جت دستگاهی است که با قدرت و فشار بالا اب را روی سطوح مختلف می پاشد. واترجت ها  به گونه ای ساخته شدند که با استفاده از نازل های خاص عملیات پاشش آب با فشار بالا را انجام می دهند. به دلیل فشار بالای اب، آلودگی ها و جرم ها از روی سطوح پاک می شوند و برای حذف الودگی بخش های مختلف باغ همانند دیواره ها و در و پنجره ها راهرو و استخر گزینه ایده آلی است. پاک کنندگی واترجت ها  تنها به آبپاشی آب ختم نمیشود.

برخی از آنها  قابلیت پاشیدن آب با مواد شوینده را دارند. به این صورت که در مخرنی جدا برای ریختن مواد شوینده طراحی شده است. این مخزن به دلیل شلنگ مخصوصی که داراست با پاشیدن آب و ایجاد کردن خلا در بخش انتهایی شلنگ مورد نظر، مواد شوینده و پاک‌کننده وارد آن شده و همراه با آب روی سطوح آلوده پاشیده می‌شود.

  و اما راه حل چیست؟ استفاده از این تجهیزات بهترین گزینه برای نظافت باغ است و  امروزه  بسیار رایج شده است و تمامی کشورهای پیشرفته از این تجهیزات برای نظافت باغ و ویلا استفاده میکنند.

  مزیت ها

در وقت صرفه جویی می شود و نظافت باغ در کمترین زمان انجام می شود. باغ و ویلا به دلیل وسیع بودن و متراژ بالا برای نظافت دستی و سنتی نیازمند تعداد زیادی نیروی انسانی است و این موضوع باعث می شود که هزینه نظافت بالا رود و در مقابل نظافت نیز دارای کیفیت پایینی باشد. تجهیزات نظافت به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که توانایی پاک کنندگی عمیق دارند و از این جهت حتی ریز ترین ذرات گرد و خاک و الاینده ها توسط این تجهیزات مکش و از محیط پاک می شود. در نتیجه نظافت کیفیت بیشتری خواهد داشت. به طور کلی نیروی خدمات انسانی و صرفا نظافت سنتی توانایی پاک کنندگی همه بخش های باغ و ویلا را ندارند. اما در مقابل تجهیزات نظافت صنعتی توانایی نظافت بخش های غیر قابل دسترس را دارند و عملا ساخته شدن و طراحی این تجهیزات به همین منظور است.

 

خرید باغ ویلا در شهریار

اسکرابر یا زمین شو

زمین شوی یا تجهیزاتی هستند که برای شستشوی کف زمین مورد استفاده قرار می گیرند. اسکرابر ها دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند که انتخاب این تجهیزات برای نظافت بسیار سودمند است. اسکرابر ها علاوه بر شستشوی کف با مواد شوینده به صورت اتوماتیک، عملیات خشک کردن کف را هم انجام می دهند. به این صورت که پس از شستشوی کف با مواد شوینده به وسیله برس های طراحی شده در آن، اسکرابر به صورت خودکار زمین را نیز خشک می کند. برای نظافت باغ  اسکرابر دستی گزینه مناسب تری است. بخش های غیر قابل دسترس باغ و ویلا به وسیله زمین شوی صنعتی شستشو و در انتها خشک می شوند. اسکرابرها و کف شوهای صنعتی برای بخش هایی مانند راهرو ها کف استخر و سطوح سرامیکی در ویلا ها و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد با ما  با شماره تلفن  ۰۹۱۲۲۰۲۰۱۳۱  در تماس باشید. املاک مردانی - دنیای باغ ویلا