درباره اصول چیدمان در باغ ویلا چه میدانید؟

درباره اصول چیدمان در باغ ویلا چه میدانید؟

درباره اصول چیدمان در باغ ویلا چه میدانید؟

شما پس از دیدنن آگهی فروش باغ ویلا در شهریار یا هر منطقه دیگری به آنجا مراجعه کرده و برای خرید آن باغ ویلا و باغ و باغچه اقدام میکنید. شما آن باغ ویلای فروشی را خریداری کرده و شروع به خرید اجناس و مبلمان برای باغ ویلا ی زیبای خود میکنید حال می خواهید وسایلی که میخرید نیز به قدری زیبا چیده شوند تا  زیبایی باغ ویلا وباغ و باغچه شما را دو چندان کند.

مشاورین املاک مردانی در این مقاله به شما دوستان عزیز کمک میکند که بهترین چیدمان مبلمان را برای باغ ویلا ی خود انتخاب کنید.

شما خانم خانه باید بدانید که چیدمان مبلها را باید از کدام قسمت خانه شروع کنید. حال برای چیدمان مبلها به گونه ایی که چشمگیر و اصولی باشد این نکات رادر نظر بگیرید:

1-اینکه مبلمان شما برای چه کاربردی انتخاب شده است،شما با درنظر گرفتن اینکه اتاق به چه منظور و برای چند نفر قرار است استفاده شود نحوه چیدمان را معین میکنید.

2-حال نطه کانون( مرکزی ) را مشخص کنید،این نقطه میتواند جای تلویزیون ،شومینه،منظره و غیره باشد.شما با تعیین این نقطه می توانید مبلمان را برطبق آن بچینید.

3-مبلها نباید بیش از دو و نیم متر باهم فاصله داشته باشند و به دیوار چسبیده باشند مگر اینکه اتاق باغ ویلا خیلی کوچک باشد.

4-با توجه به کاربرد اتاق شما میتواند چیدمان را متقارن یا غیر متقارن بچینید زیرا چیدمان متقارن برای اتاقهای رسمی استفاده میشود و چیدمان غیر متقارن به انسان احساس غیر رسمی تری میدهد.

5-در چیدمان مبلمان تنوع را رعایت کنید از مبلمان یک اندازه و یک شکل در کنار هم خودداری کنید.

6-با ایجاد تضاد چیدمان خود را زیبا تر کنید اگر مبلمان مدرن و خطی دارید ان را به دور بک میز گرد بچینید.

7-سهولت رفت و امد و قرار دادن پا را در نظر بگیرید و سعی کنید بین میز عسلی و مبل و میز ناهار خوری با دیوار فاصله مناسب داشته باشد.