باغ ویلای ۴۰۰ متری با ۱۲۰ متر بنای مدرن در منطقه شهریار

واقع در: شهریار

قیمت : --

کد ملک: ۱۶۲۰

تعداد بازدید: ۳۹۹

تاریخ ثبت ملک: ۱۴۰۳/۰۲/۲۴

گروه ملک: باغ ویلا

۴۰۰ مترمربع
۲ خواب
۱ طبقه

مشاور شما:

محمد مردانی

۰۹۱۲۲۸۴۱۵۲۹

توضیحات این باغ ویلا:

خرید باغ ویلا در شهریار تخصص ماست . املاک مردانی ، دنیای باغ ویلا

باغ ویلای 400 متری با طراحی شیک و امکانات کامل ، آماده فروش به شما علاقه مندان به خرید باغ ویلا در شهریار میباشد. این باغ ویلا به دلیل قرار گیری در منطقه شهرکی با نگهبانی 24 ساعته ، امنیت فوق العاده بالایی دارد و این ویژگی بسیار مطلوب برای افرادیست که به جهت سرمایه گذاری و گذران تعطیلات این نوع باغ ویلا را انتخاب میکنند. یکی دیگر از جذابیت‌های این باغ ویلا محوطه دلنشین آن دیزاین شده با چمن مصنوعی ، سنگ کاری ، نورپردازی حرفه ای ، درختچه‌های زینتی ، استخر با تاسیسات کامل ، آتشگاه سنگی ، است که این امکان را به شما میدهد در حین استفاده از این امکانات رفاهی از فضای آرامش بخش مقابل خود نیز لذت ببرید .

بنای 120 متری باغ ویلا به صورت مدرن طراحی شده ، سالن پذیرایی آن با پنجره‌های مشرف به حیاط  ویوی بی نظیر به سمت محوطه دارد و سایرجزییات بخش‌های داخلی آن شامل پذیرایی با نورپردازی داخلی ، مربع شکل مناسب برای انواع چیدمان، آشپزخانه فول کابینت با طراحی کانتر جذاب ، حیاط خلوت چمن شده مناسب برای چیدمان صندلی ، دو اتاق خواب بزرگ و دلباز غرق در نور با ویوی محوطه ، میشود.

باغ ویلای فوق دارای آب ، برق ، گاز ، و به جهت مدارک دارای سند تک برگ عرصه و اعیان قابل انتقال به نام شما خریدار محترم میباشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناس این ملک آقای مردانی با شماره تلفن  ۰۹۱۲۲۰۲۰۱۳۱  در تماس باشید.

لینک‌های مفید :

خرید باغ ویلا در شهریار

موقعیت دقیق ملک:

باغ ویلاهای ثبت شده مشابه

  • باغ ویلای 400 متری با 120 متر بنای مدرن در منطقه شهریار کد: ۱۶۲۰

    باغ ویلای ۴۰۰ متری با ۱۲۰ متر بنای مدرن در منطقه شهریار شهریار ۴۰۰ متر مربع

    -- تومان

    فروش

    باغ ویلا

    تک برگ

آخرین مطالب بلاگ

مشاهده همه

وبلاگ املاک مردانی

در این قسمت شما می توانید با مطالعه مقالات آموزشی درباره املاک و قوانین مربوطه به آخرین ..دستآوردهای دانش ملک آشنا شوید و سواد خود را هر روز بالاتر ببرید و آگاه تر شوید .