معرفی مناطق خرید باغ ویلا در ملارد

معرفی مناطق خرید باغ ویلا در ملارد

معرفی مناطق خرید باغ ویلا در ملارد

برای خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد نیازمند مشاوره در مورد مناطق باغ ویلایی برند منطقه می باشید ، لذا املاک مردانی در این مقاله شما را با مناطق باغ ویلا ملارد آشنا می نماید . 

شهرستان ملارد

شهرستان ملارد یکی از مناطق خوش آب و هوا و سرسبز به همسایگی شهر جدید اندیشه و فاصله 40  کیلومتری از تهران و 22 کیلومتری  کرج است که  از سه بخش اصلی  مرکزی ( خود ملارد ) ، صفادشت ، مارلیک و سرآسیاب تشکیل شده است این منطقه به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار عالی ، نزدیکی به کلان شهر تهران  ،  قیمت مناسب زمین و امکانات کامل توجه سرمایه گذاران  را برای ساخت ویلا و باغ ویلا به خود جلب کرده است به گونه ای که در سال های اخیر منطقه ملارد و شهریار به قطب باغ ویلاهای لاکچری و ویلای های لوکس تبدیل شده و در طول سال افرادی زیادی برای سرمایه گذاری و یا داشتن فضایی به دور از آلودگی و هیاهوی شهری همچون تهران  باغ ویلا و ویلا خریداری کرده اند.

شهرستان ملارد شامل چندین منطقه ملارد ویلای جنوبی ، ملارد ویلای شمالی ، لم آباد ، قشلاق ، خوشنام ، مهرآذین ، مهرچین و ... میشود.

قشلاق ملارد :

 منطقه قشلاق واقع در ملارد ، دارای آب و هوایی بسیار عالی ، طبیعت بکر ، ویلایی نشین و دارای رشته کوه های جذاب به نام تخت کیکاووس میباشد به دلیل آب و هوای مساعد در این منطقه کشاورزی رونق بسیاری دارد و عده ای زیادی در فصل تابستان برای تهیه میوه های نوبرانه تازه و سبزیجات به این محل مراجعه میکنند. این روستا به صورت دقیق دردهستان ملارد ویلای شمالی واقع شده و دارای 206 قطعه با متراژ های متفاوت ،اکثرا 1000 متر به بالا میباشد.

در منطقه قشلاق ملارد اکثر باغ ویلاها دارای مدارک کاملا معتبر ، سند تک برگ ، سند شش دانگ ، قولنامه از سند مادر و ... هستند و علاوه براین دارا بودن امتیازات کامل آب ، برق وگاز بسیاری از سرمایه گذاران و علاقه مندان به خرید باغ ویلا را ترغیب به خرید و ساخت و ساز در این منطقه کرده است .

ویلا و باغ ویلاهای ساخته شده در منطقه قشلاق ملارد دارای سبک های منتفاوت اعم از سنتی ، کلاسیک ، مدرن اند که بسته به سلیقه ، افراد میتوانند باغ ویلای مورد نظر خود را خریداری کنند. باغ ویلاهای لوکس و لاکچری بصورت فول امکت بوده و در محوطه آن ها انواع امکانات رفاهی اعم از استخر با تاسیسات کامل ، سونا و جکوزی ، آلاچیق به سبک های گوناگون وخاص ، آبنماهای جذاب ، نورپردازی های حرفه ای ، فضا سازی عالی فراهم شده است . البته ناگفته نماند که وجود تمامی این آیتم ها در باغ ویلا بر قیمت آن موثر بوده و به تبع در رنج قیمتی بالاتری نسبت به سایر باغ ویلا ها  قرارخواهند گرفت اما باغ ویلاهای قیمت مناسب با متراژ های کم ونقلی نیز در این منطقه وجود دارند که این امکان را به شما میدهد تا خریدار با هر نوع سلیقه و بودجه ای بتواند خریدی عالی داشته باشد.

 

لم آباد ملارد :

لم‌آباد ، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان ملارد ، منطقه ای ویلایی نشین با درختان تنومند و قدیمی که چشن هرببیننده ای را به خود خیره میکند. لم آباد به دلیل داشتن چاه های آب متعدد و جدا بودن بافت محلی از منطقه ویلایی بسیار مورد توجه سازندگان باغ ویلا قرارگرفته است. متراژ باغ ویلا دراین منطقه بسیار متنوع است و میتوانید با توجه به بودجه خود باغ ویلای مورد نیاز خود را خریداری کنید البته که لازم به ذکر است که هرچه میزان امکانات رفاهی و تفریحی در باغ ویلا بیشتر باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت . شما میتوانید علاوه بر خرید ویلا ، باغ ویلا و یا حتی سوئیت در لم آباد و استفاده شخصی در ایام تعطیلات در روزهایی که نیاز به استفاده از آن ندارید به صورت روزانه آن را اجاره داده و کسب درآمد کنید. حتی در باغ ویلا هایی که در محوطه آن درختان مثمر و بارده دارند محصولات  آن ها را سالیانه به کشاورزان اجاره داده و فرصت عالی برای سرمایه گذاری به این صورت داشته باشید. امتیازات آب ، برق و گاز در اکثر باغ ویلا های این منطقه کامل و قانونیست اما بااین وجود شما خریدار محترم قبل از خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که باغ ویلا انشعابات را کامل هم به صورت مصرفی و هم آبیاری درختان داشته باشد.

 

خوشنام ملارد:

 خوشنام یکی  دیگراز شهرهای شهرستان ملارد در غرب استان تهران است و در  قسمت شمالی ملاردواقع شده است.خوشنام به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار مناسب و طبیعت بکر و جذابی که دارد در تمام فصول سال مخصوصا تابستان پذیرای مردم بالاخص شهرهای اطراف میباشد به همین سبب سرمایه گذاری بسیار خوبی در زمینه ساخت وساز ویلا وباغ ویلا در منطقه صورت گرفته است ، ساخت و ساز انبوه در منطقه خوشنام ملارد سبب شده علاوه بر خرید وفروش بالا ، زمین و باغ ویلا پیشرفت چشمگیری در افزایش قیمت داشته باشد به همین علت افراد زیادی برای سرمایه گذاری این مکان را برای خرید انتخاب میکنند.

 

ملاردویلای جنوبی :

ملارد ویلای جنوبی یکی دیگر از شهرک های ویلایی نشین واقع در منطقه ملارد است که همانند سایر مناطق ملارد ، دارای آب و هوایی بی نظیر ، نزدیک به مرکزشهر ، امنیت فوق العاده بالا میباشد. در شهرک ملارد ویلای جنوبی ، سه فلکه اصلی با خیابان های 30 متری وجود دارد که در هر کوچه بین حدود 10 تا 30 قواره زمین ، ویلا و یا باغ ویلای ساخته شده داریم که در مجموع نزدیک به 2000 قطعه زمین در این منطقه میشود . باغ ویلا های موجود در این منطقه از متراژ کم ، قیمت مناسب ، امتیازات کامل ، سند معتبر تا باغ ویلاهای بزرگتر با متراژ های بالا و امکانات بیشتر میباشد که شما میتوانید با توجه به بودجه و سلیقه خود باغ ویلای مورد نظر خود را انتخاب کنید . همچنین در این منطقه زمین به صورت خام نیز وجود دارد تا افراد بتوانند هم برای سرمایه گذای و هم برای ساخت باغ ویلا با سبک و طراحی خاص خود آن را خریداری کنند.

 

مهرچین ملارد :

روستای مهرچین به همراه روستای مهرآذین و اسفند آباد در یک بخش و به دور یک میدان اصلی، در بخش مرکزی شهرستان ملارد و در دهستان ویلا دشت قرارگرفته اند خیابان اصلی منتهی به روستای مهرچین 30 متری و حدود 370 قواره زمین و یا باغ ویلا ی ساخته شده دارد که در داخل 6 خیابان فرعی واقع شده اند.با وجود روستایی بودن بافت این منطقه ، باغ ویلا های لوکس و زیبا بسیاری به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب ، موقعیت مکانی عالی و همچنین امتیازات و مدارک معتبر ساخته شده اند که به نسبت سایر باغ ویلاهای ساخته شده در ملارد قیمت بسیار مناسب تری دارند. اگر دارای بودجه ای متوسط برای خرید باغ ویلا هستید ، املاک مردانی مهرچین ملارد را برای خرید باغ ویلا به شما پیشنهاد میدهد.

 

خرید ویلا و باغ ویلا در منطقه ای دور از محل سکونت نیاز به مشاوری آشنا و خبره در این زمینه دارد تا با راهنمایی های موثر خود بتواند شما را به سمت خریدی امن هدایت کند . املاک مردانی با مشاورانی با سابقه بالا و آشنایی دقیق با تمامی مناطق شهریار و ملارد آماده خدمت به شما مشتریان عزیز در زمینه خرید ویلا وباغ ویلا های لوکس و لاکچری میباشد.