معرفی مناطق خرید باغ ویلا در شهریار

معرفی مناطق خرید باغ ویلا در شهریار

معرفی مناطق خرید باغ ویلا در شهریار

برای خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد نیازمند مشاوره در مورد مناطق باغ ویلایی برند منطقه می باشید ، لذا املاک مردانی در این مقاله شما را با مناطق باغ ویلا ملارد آشنا می نماید. 

همه ساله افرادی زیادی در جست وجوی کار و شرایط زندگی ایده آل تر از شهرستان ها به تهران مهاجرت میکنند این افزایش مهاجرت به پایتخت ،به میزان آلودگی هوا و ترافیک افزوده است علاوه بر این در سال های اخیر افزایش قیمت مسکن شرایط زندگی برای بسیاری از خانواده ها را سخت تر از پیش کرده همین امر سبب شده تا مردم شهرستان های اطراف تهران را برای سکونت انتخاب کنند که علاوه بر داشتن خانه با قیمت مناسب از شلوغی و ترافیک شهری دور بمانند . شهرستان شهریار در غرب پایتخت یکی از بهترین ، شهرستان های حومه تهران است . فاصله شهریار تا تهران حدودا45 کیلومتر ، در کوهپایه های البرزمرکزی با آب و هوای نیمه کوهستانی است به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار عالی کشاورزی در این منطقه رونق دارد و در فصل تابستان مردم شهریار پذیرای مهمان از شهرای اطراف برای دیدن این طبیعت بکر و خرید میوه های تابستانی اند.

شهریار جز شهرستان های ییلاقی حومه تهران به شمار میرود که شامل شهرهای فردوسیه ، وحیدیه ، تیسفون ، کردزار ، کردامیر ، یبارک ، بکه ، کهنز ، ابراهیم آباد ، وایین ، فرارت و .. میشود. سرمایه گذاران زیادی به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب و نزدیکی شهریار به تهران ، این منطقه را برای ساختن باغ ویلا های لوکس انتخاب کرده اند. در سال های اخیر میزان ساخت و ساز و خرید وفروش باغ ویلا در این منطقه بسیار افزایش یافته به گونه ای که مردم تهران حتی برای برگزاری مراسمات ازدواج ، تولد ، دورهمی های خانوادگی و دوستانه باغ ویلاهای شهریار را انتخاب میکنند .

در بازار خرید و فروش باغ ویلا در شهریار، به دلیل امکانات موجود در منطقه، قیمت های بالایی وجود دارد. با این حال، با توجه به اینکه این مناطق همچنان در حال توسعه هستند، فرصت هایی برای  یافتن ملک های با قیمت مناسب وجود دارد.

در این مقاله سعی شد تا به بررسی مزایا و معایب خرید باغ ویلا در شهرستان شهریارپرداخته شود. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این مناطق، می‌توان نتیجه گرفت که خرید باغ ویلا در این مناطق، برای خریدرانی که به دنبال فضای آرام و طبیعی هستند، مناسب است. همچنین، با توجه به وضعیت جغرافیایی و امکانات فراوان، باغ ویلا های شهریارمی‌توانند به عنوان یک گزینه محبوب برای سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات باشند.

در نهایت، باید به این نکته اشاره کرد که خرید باغ ویلا در شهریار، ب دلیل مزایایی که برای خریداران فراهم می کند، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. ، پیش از خرید، بهتر است با دقت و با مشاوره از کارشناسان ملکی، به بررسی و تحلیل بازار بپردازید تا در درست و بهینه، موفق باشید.

 

 

شهرک باغ ویلایی تیسفون شهریار :

 

 

 این شهرک یکی از زیباترین و خوش‌آب و هواترین مناطق شهریار شناخته می‌شود و دارای طبیعتی فوق‌العاده است که شامل کوهستان‌هایی با ارتفاعات متفاوت، جنگل‌های سرسبز، چشمه‌های زیبا، رودخانه و دریاچه کوچکی می‌شود. این منطقه برای علاقمندان به طبیعت، گردش و تفریح بسیار مناسب است.

تیسفون جز اولین و تاپ ترین مناطق ویلایی نشین شهریار محسوب میشود  که به باغ ویلاهای لاکچری و لوکسش بسیار معروف است به دلیل امتیازات ویژه اعم از  نگهبانی ۲۴ ساعته، سیستم امنیتی مجهز ، آب ، برق و گاز قانونی ، سند های معتبر شش دانگ و تک برگ ، نامه از جهاد  کشاورزی و مجوز ساخت ،  پارکینگ‌های بزرگ و پارکینگ خودروهای مهمان ، فضاهای سبز بازی و تفریح ،  و .. که زمین ها و باغ ویلاهای این منطقه دارد افراد زیادی را جذب به خرید دراین شهرک ویلایی کرده است . تمامی باغ ویلا های ساخته شده درشهرک ویلایی تیسفون لاکچری و لوکس با تمامی امکانات رفاهی مثل : استخر و جکوزی با تاسیسات کامل ، آلاچیق ، باربیکیو ، آتشگاه ، آبنما و .. میباشد که البته میزان دارا بودن باغ ویلای انتخابی شما به این امکانات، ارتباط مستقیمی با بودجه شما دارد اما به صورت کلی قیمت باغ ویلاهای این منطقه به دلایلی که ذکر شد از سایر مناطق شهریار بالاتر است و شما میتوانید با توجه به بودجه و سلیقه فردی باغ ویلای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید."  امنیت بالای خرید "یکی از مزایای عالی خرید باغ ویلا در شهرک تیسفون، به جهت اسناد معتبر، امتیازات وامکانات کامل میباشد که خیال خریدار را برای خرید و سرمایه گذاری آسوده میکند.

 

 

کردامیر شهریار :

 

می توان به عنوان یکی از مناطق قدیمی و دارای تمدن چندین ساله از توابع شهرستان شهریار نام برد که از سمت شرق و شمال به کردزار منتهی میشود. آب و هوای معتدل و بی نظیرش سبب رواج کشاورزی ، درختان بارده و میوه های خوش طعم و تازه در فصل های بهار و تابستان شده است.

منطقه کردامیر دارای دو میدان اصلی وبزرگ در مرکزیت خود و خیابان های 20 ، 18 و 11 متری ایست که هرکدام به کوچه باغ های سرسبز منتهی میشوند اراضی واقع شده در این منطقه بالای 1000 قطعه اند که بعضی به صورت باغ ویلای ساخته شده و بعضی به صورت زمین آماده واگذاری و فروش میباشند.

برای بررسی قیمت دراین منطقه باید عواملی نظیر امتیازات آب ، برق ، گاز ، مدارک معتبر سند تک برگ ، شش دانگ و یاقولنامه و همچنین امکانات داخلی باغ ویلا مثل استخر ، باربیکیو ، آلاچیق ، محوطه سازی ، آبنما و ... را مورد توجه قرار داد که دارا بودن هریک از این موارد مستقیما بروی قیمت زمین و یا باغ ویلا موثر بوده و شما میتوانید با توجه به بودجه و سلیقه خود ، انتخاب و خریداری کنید.

 

 

بکه شهریار :

 

منطقه ای در نزدیکی وحیدیه شهریار و فاصله ای 10 کیلومتری با مرکزشهر را دارد خیابان اصلی آن ، بلوار امام خمینی ، و میدان های اصلی آن نیز موتور آب و نورآباد نام دارند سایر کوچه های فرعی به صورت شرقی و غربی با نام سیارات مانند عطارد غربی ، عطارد شرقی ، زهره غربی ، زهره شرقی نام گذاری شده اند . قطعات زمین در این منطقه اکثرا 1500 متریست. یکی از نگرانی های خریداران باغ ویلا نداشتن مدارک معتبر زمین یا مشکلاتی این چنین است پس باید ذکر کنیم که تمامی اراضی منطقه بکه دارای سند شش دانگ هستند همین امرسبب شده تا افراد ،هم به جهت امنیت خاطر بیشتردر خرید ویلا و باغ ویلا وهم سرمایه گذاری راحت تر این منطقه را برای خرید و یا ساخت وساز باغ ویلا انتخاب کنند.

 

شهرک والفجر شهریار

 

شهرک والفجر یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مناطق شهریار در ساخت و ساز وخرید و فروش باغ ویلا محسوب میشود که در قدیم به نام شهرک زمرد ویلا معروف بود . این منطقه با داشتن نگهبانی در ورودی شهرک و گشت شبانه نگهبان در تمام 24 ساعت شبانه روز ، امنیت فوق العاده بالایی دارد. این شهرک در همسایگی کردزار، شهرک تیسفون و ملارد ویلای شمالی و جنوبی قرار گرفته است که به جهت مرغوب بودن باغ ویلا در این مناطق به مرغوبیت شهرک والفجر هم افزوده است. شهرک والفجر دارای 683 قطعه زمین به ابعاد 1000 تا 1200 متری می باشد که همه قطعات مدارک کاملا معتبر به صورت سند شش دانگ ، تک برگ با انتقال بدون دردسرو آسان را دارند. از دیگر ویژگی های مثبت این شهرک میتوان به داشتن آب و هوای عالی در تمامی فصول سال ، نزدیکی به سایرشهرک ها ، شهریار و ملارد ، امتیاز آب ، برق و گاز قانونی در اکثر باغ ویلا ها  اشاره داشت که این ویژگی های مثبت بر قیمت زمین و باغ ویلا در این منطقه افزوده و سبب شده تا افراد زیادی با توجه به خرید امن، تمایل زیادی به خرید باغ ویلا در این منطقه داشته باشند.