باغ ویلا در شهریار

باغ ویلا در شهریار

باغ ویلا در شهریار

 

شهریار و ملارد به واسطه‌ی طبیعت زیبا و آوازه‌ی خوشی ازنظرآب و هوا در میان مردم دارد که تفرجگاه دلنشینی برای اکثر پایتخت نشینان شده است.سرسبزی منطقه و اشباع از لحاظ آب کشاورزی و سفره‌ی آبهای زیرزمینی است که درختان قدیمی این منطقه واقعا آرامش بخش مشتریانی است که به دنبال دوری از شلوغی و ترافیک شهرهای بزرگ هستند.

با کمی مطالعه در مورد محیط اطراف تهران بویژه شهریار و ملارد متوجه خواهیم شد که معیار‌های فیزیکی همچون نوع چیدمان محیط اطراف، میزان فضای سبز و ….. بر رفتار انسان نقش مهمی دارند. طبق آزمایشات انجام شده هر فردی در دنیا برای اینکه از لحاظ روحی و جسمی به سلامت کامل برسد به ۲ تا ۴ متر مربع فضای سبز نیاز دارد ، پس وجود فضای سبز در محل زندگی امری مهم و ضروری به حساب می‌آید.

از مزایای خرید باغ در شهریار و ملارد میتوان به طبیعت فوق العاده‌ی آن و درختان مثمر قدیمی ۵۰ ساله اشاره کرد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود در جهت خریداری این املاک اقدام به ساخت ویلا نسبت به نوع سلیقه‌ی خود و خانواده خودتان کنید

 

باغ ویلا در شهریار

کلید اصلی هر تعطیلات انتخاب محل اقامت مناسب است. آپارتمان یا ویلا گزینه‌های عالی هستند اما هر کدام شرایط خاص خود را دارد. در حقیقت باغ ویلا از جمله مکان‌های راحت و آرامبخشی هستند که به دور از هیاهوی شهری واقع می‌شوند. این نوع از خانه‌ها اغلب در اندازه‌های بزرگتر از یک خانه شهری معمولی ساخته می‌شوند. ممکن است مانند اغلب افراد شما نیز در فکر فراهم کردن یک فضای بزرگ برای خانواده پر جمعیت خود باشید و یا ممکن است در فکر داشتن یک استخر خصوصی باشید یا حتی ممکن است برای ایجاد فضای مناسب عکس برداری به دنبال نمایی خیره کننده باشید. به جرات می‌توانیم بگوییم که شما می‌توانید هر آنچه در ذهن خود از یک فضای آرامبخش و سرگرم کننده دارید را با خرید باغ ویلا برآورده کنید.

به گزارش سایت‌های خبری و اخبار منتشر شده ، پیشرفت بشر در کنار تمام مزایایش سبک زندگی را به سمت صنعتی شدن میبرد و روز به روز از طبیعت فاصله می‌گیرد. مردم پاییتخت نشین نیز به واسطه جمعیت بالا، آلودگی هوا،ترافیک‌های طولانی مدت،کارخانه‌های صنعتی و وسایل نقلیه‌های غیر استاندارد این شهر رنج می‌برند.

 

نکاتی در رابطه با خرید ملک

 

خانه آخرین محلی است که برای شما آرامش و راحتی فراهم می‌کند. مهم نیست چه اندازه است و چه امکاناتی دارد یا ندارد، اما برای تصمیم گیری بهتر در رابطه با خرید، اجازه دهید شما را با مقرون به صرفه‌ترین سبک‌های مختلف خانه آشنا کنیم و به سراغ لوکس‌ترین آنها برویم. کلماتی مانند باغ ویلا امروزه بسیار متداول و رایج شده است. اما تفاوت ویلا با خانه در چیست و چه ویژگی هایی موجب وجه تمایز آنها می‌شود؟

 

مزیت خرید باغ ویلا شهریار

بزرگترین مزیت خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد کم بودن فاصله زمانی و مکانی این مناطق از شهر تهران و البرز است. نهایت فاصله‌ی بین شهریار و تهران ۳۰ کیلومتر است .آب و هوای فوق العاده این شهرستان، بیشتر کسانی که در شمال کشور باغ ویلا دارند را مجاب کرده تا تفرجگاه خود را از مسافت‌های طولانی و ترافیک‌های غیر قابل تحمل به شهرستان‌های اطراف تهران تغییر دهند

باغ ویلا‌های ساخته شده در مناطق مذکور دارای محوطه سازی‌های فوق العاده،نورپردازی‌ها شیک با ایده از اروپا ، درختان مثمر قدیمی و تزیینی و بناهای مهندسی ساز که زیبایی این باغ ویلا‌ها را چند برابر میکند..
امنیت از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا بیشتر باغ ویلاها در این مناطق در روزهای عادی سال، خالی از سکنه هستند و باید به امنیت آنها توجه ویژه‌ای داشت که شهریار و ملارد در این زمینه پیشرفت فوق العاده ای داشتند که شما بدون هیچ نگرانی میتوانید در ملک خود سکونت داشته باشید..


اخیرا مردم شهر تهران روی به ساخت باغ ویلا‌های لوکس در این مناطق شهریار و ملارد پرداخته اند.زیرا مردم از نقش بسیار پر رنگ فضای سبز بر سلامت جسم و روح آگاه شده‌اند و نیاز خود نسبت به این سیستم را شناخته اند.زندگی در میان طبیعت با برخورداری از امکانات شهری و رفاهی، در مناطق اطراف تهران مانند شهریار و ملارد محبوبیت خاصی در میان پایتخت نشینان پیدا کرده است که این امر باعث شده مجموعه‌ی املاک مردانی از سال‌ها پیش روی به فعالیت در این زمینه آورده است..

 

رعایت استانداردهای لازم در ساخت باغ ویلاهای واقع در شهریار و ملارد نیز در این زمینه بی‌تاثیر نیست. در سال‌های اخیر شاهد ساخت باغ ویلاهای لوکس و زیبا و قابل قیاس با باغ ویلاهای خارج از کشور بوده‌ایم که پایتخت نشینان را به شهریار و ملارد کشانده است. در نهایت باید گفت که داشتن باغ ویلا در شهرستان‌های اطراف هم به سلامت جسم و روح کمک خواهد کرد و هم شما را از ترافیک‌های وحشتناک مسیر شمال در روزهای تعطیل نجات خواهد داد.

بخش‌های مختلف شهریار

شهرستان شهریار یکی از قدیمی‌ترین شهرهای اطراف تهران است .یکی از آثار‌های تاریخی این شهرستان که مهرتایید بر قدمت آن است قلعه‌ی تخت رستم است که از زمان ساسانیان تاکنون موجود است.این بنای تاریخی در روستای قجرآباد شهریار واقع شده است که توصیه می‌شودعزیزانی که به شهریار تشریف فرما میشوند حتما ازین مکان تاریخی دیدن فرمایند.

از مهمترین نقاط قوت شهریار،مسافت و فاصله‌ی زمانی آن نسبت به کرج و تهران است که شما مشتریان گرامی با کمترین وقت و مسافت ممکن به باغ ویلای لوکس خود با بیشترین پوشش گیاهی و طبیعی خواهید رسید.

شهرستان شهریار از لحاظ سکونت به سه دسته تقسیم می‌شود: بخش ویلایی نشین،بخش شهری و بافت روستایی فعالیت سایت مسکن املاک مردانی در شهریار و غرب استان تهران و البرز در زمینه‌ی بشخش ویلایی از جمله: باغ ویلا،باغ و باغچه و … است.

محبوب‌ترین مناطق بخش ویلایی شهریار که مناسب سکونت و گذراندن اوقات فراغت شما مشتریان عزیز عبارت است از:

شهرک ویلایی تیسفون،شهرک ویلایی والفجر،کردزار،کردامیر،رضی آباد،وحیدیه و … اکثریت باغ ویلاهای لوکس و اکازیون که مناسب سلبقه‌ی مشتریان گرامی است در این مناطق می‌باشد.

شما برای خریدی امن و اقتصادی با تکیه بر تجربه‌ی مجموعه‌ی املاک مردانی می‌توانید با مشاوران صادق و دلسوز ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان باغ ویلای لوکس مدنظرتان را با بهترین قیمت خریداری کنیم. سایت مسکن املاک مردانی با بیش از ۲۰ سال تجربه و سابقه درخشان در منطقه با در نظر داشتن این موضوع از سال‌های اول فعالیت خود در پی بروزترین و ارزشمندترین باغ ویلا‌ها برای سهولت در خرید شما بوده است.

 

 

ویلا چیست؟

 

در حال حاضر، از میان انواع آپارتمان ها، حرکت به سمت آن دسته از مسکن هایی است که استقلال خاصی را ارائه می‌دهند و بهترین گزینه از این مجموعه را می‌توان خانه‌های ویلایی عنوان کرد. همتای لوکس یک خانه مستقل، ویلا نامیده می‌شود. در این نوع از خانه‌ها اغلب از فضای مشخصی برای محوطه سازی و درختکاری استفاده می‌شود. بر اساس قوانین کشوری که در آن زندگی می‌کنید اجازه افزایش طبقات در ویلا می‌تواند متفاوت باشد اما به طور معمول باغ ویلا دارای یک ملک مستقل غیر طبقاتی است، بنابراین یک ویلا ممکن است دارای چند طبقه نباشد. در صورتی که از ایده زندگی در یک منطقه دارای امکانات و اجتماعی استقبال می‌کنید اما به دنبال کسب حس آرامش و خوشایند بودن در یک خانه زیبا با ابعاد و اندازه‌های بزرگ‌تر از آپارتمان هستید خرید باغ ویلا می‌تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد. خریدارانی که به دنبال بهترین ویلاها در منطقه مورد نظر خود هستند، ممکن است حتی در مقایسه با آنچه برای خرید خانه یا آپارتمان در همان منطقه مورد نیاز است، پول بیشتری هزینه کنند.

 

برای بازدید از وب سایت و نمایش فایل‌های جدید املاک مردانی خرید باغ ویلا در شهریار کلیک کنید

 

منبع خبر : مجله اینترنتی مگ روز