خرید باغ ویلا در کردزار شهریار

خرید باغ ویلا در کردزار شهریار

خرید باغ ویلا در کردزار شهریار

به نقل از ویکیپدیا این دهکده ویلایی در شهرستان شهریار و در بخش مرکزی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳٬۱۱۰ نفر (۸۱۵خانوار) بوده‌است. این دهکده ویلایی بهترین منطقه و سرسبزترین منطقه غرب استان تهران می‌باشد که نام این شهرستان در سال 1396 در شورای عالی وزارت کشور به نگین سرسبز استان تهران انتخاب شد. از محصولات کشاورزی این روستا میتوان تولید بهترین میوه‌های تابستانی از جمله گوجه سبز ، هلو ، شلیل ، سیب ، گلابی ، گردو ، زرد آلو و... را اشاره نمود که از نظر طعم و کیفیت در بالاترین سطح نسبت به سایر باغات استان تهران می‌باشد، از مزایای دیگر این روستا میتوان به بالا بودن سطح آب‌های زیر زمینی این روستا اشاره کرد که به خاطر داشتن آب‌های سطحی و زیر زمینی خوب توانسته باغات خوبی نسبت به سطح استان پرورش دهد.

 

آشنایی با منطقه کردزار

 

یکی از قدیمی‌ترین مناطق باغی در شهریار می‌باشد ، این منطقه از دیرباز بازار میوه‌های تابستانی بوده و با درختان کهنسالش شناخته می‌شود ، طبق داده‌های مرکز سرشماره تعداد خانوار ساکن در کردزار تا سال 1385 حدود 815 نفر و جمعیت منطقه حدود 3110 نفر می‌باشد ، شورای عالی وزارت کشور در سال 1396 نام این منطقه را به دهکده ویلایی کردزار تغییر داده اند ، در ادامه به بررسی موقعیت جغرافیایی منطقه و امکانات آن می‌پردازیم .

 

معرفی دهکده باغ ویلایی کردزار

روستای کردزار یکی از روستاهای توابع شهرستان شهریار در استان تهران می‌باشد . این منطقه بکر خوش آب و هوا به دلیل نزدیک بودن به مرکز شهر شهریار به حدفاصل زمانی کمتراز 15 دقیقه و همچنین نزدیک بودن به مرکزیت تهران به فاصل تقریبی 35 کیلومتر ، این روستا را به یکی از گزینه‌های ایده عال برای خریداران باغ،ویلا و باغچه تبدیل کرده است .

 

جمیت بومی کردزار

در این دهکده ویلایی که بر اساس سرشماری مرکز آمار جهموری اسلامی ایران در سال 1385 منتشر شده جمعیت آن بالغ بر 3185 نفر و 820 خانوار تخمین زده شده است .

 

محصولات باغی کردزار

در این منطقه باغ ویلایی به دلیل سطح بسیار عالی آب‌های زیر زمینی و ریشه آب‌های فوق العاده آن به یکی از مناطق و نگین سرسبز روستاهای اطراف تهران تبدیل شده است و محصولات باغی آن زبان زده عام و خاص می‌باشد . از جمله محصولات باغی آن می‌توان به گوجه سبز،زردآلو،هلو،شلیل؛آلو،سیب،گردو و دیگر محصولات باغی اشاره کرد .

 

موقعیت جغرافیایی " لوکیشن "

این دهکده ویلایی شمالا به منطقه مسکونی اندیشه فاز یک ، در قسمت جنوب به منطقه مسکونی امیریه و قسمتی از روستایی کردامیر متصل می‌شود . در قسمت غرب نیز به روستای سرسبز ابراهیم آباد و شرق نیز به منطقه یبارک و قسمتی از کردامیر متصل می‌شود .

 

شاید بتوان یکی از بزرگترین مزیت‌های کردزار را لوکیشن بی نظیر آن برشمرد دسترسی 5 دقیقه ای به اندیشه فاز 1 ، میدان ولیعصر شاهراه اساسی شهریار و چهار راه ملارد موجب شده که این منطقه محوریت داشته باشد . به جرات می‌توان یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال بسیاری از افراد از این منطقه را موقعیت جغرافیایی و یا لوکیشن آن دانست. کردزار شهریار با دسترسی 5 دقیقه ای به اندیشه فاز 1، میدان ولیعصر شاهراه اساسی شهریار و چهار راه ملارد به عنوان یک منطقه محوری شناخته می‌شود. در واقع کردزار واقع شده در غرب شهرستان شهریار و 6 کیلومتری آن قرار دارد. کردزار از شمال به فاز یک اندیشه و جاده شهریار به سمت ملارد و از غرب به روستای کردامیر و از شرق به روستای ابراهیم اباد و از جنوب به شهر امیریه می‌رسد.

 

بخش‌های مختلف کردزار شهریار شامل قسمت ابتدایی آن که از خیابان‌های اقاقیا ، باهنر ، حافظ و گلستان تشکیل می‌شود، قسمت میانی این منطقه که از بافت مسکونی و بومی نشین آن تشکیل می‌شود و قسمت باغی انتهایی آن که از خیابان‌های باغ ویلایی تشکیل می‌شود. با نگاهی گذرا متوجه تفاوت عمده بخش‌های مختلف این منطقه خواهید شد. باغات زیبا و خوش منظره افراد بیشتری را به خود جذب می‌کند.

 

 

آشنایی بیشتر با کردزار

 

کردزار از سه بخش تشکیل شده است :

 

بخش ابتدایی و باغی که شامل خیابان‌های ، اقاقیا ، باهنر ، حافظ و گلستان می‌باشد .

بخش میانی که شامل بافت مسکونی و بومی نشین منطقه می‌باشد .

بخش باغی انتهایی که شامل خیابان‌های باغ ویلایی مثل سهند ، باغستان و .... می‌باشد .

 

با بازدید اول از منطقه در میابید که تفاوت قیمتی بخش اول و سوم در چیست ، ویلاهای ساخته شده قبل از بافت بومی نشین به نسبت بسیار شکیل و لوکس بوده و دسترسی ایده آل به امکانات رفاهی موجب شده تا بیشتر مورد انتخاب قرار گیرند . منابع آبی زیرزمینی در این منطقه بسیار مطلوب بوده که خیال خریدار را از بابت مراقبت از درختان باغ راحت می‌نماید .

حال از چند نمونه از باغ ویلا‌ها در کردزار شهریار دیدن نمایید

۹۰۰ متر باغ ویلا لوکس در شهریار واقع در منطقه کردزار

باغ ویلا 900 متری در کردزار۷۵۰ متر باغ ویلا فوق العاده در کردزار شهریار

۷۵۰ متر باغ ویلا فوق العاده در کردزار شهریارخرید ۵۲۰ متر باغ ویلا در کردزار شهریار 

باغ ویلا در کردزار شهریار

 

 

 

جهت مشاهده تمامی فایل‌های باغ ویلا در کردزار شهریار  کلیک نمائید .

 

کردزار را می‌توان یکی از بافت‌های روستایی شهرستان شهریار در استان تهران عنوان کرد. این منطقه بسیار زیبا و سرسبز واقع در غرب استان تهران است.

 

این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق باغی در شهریار محسوب می‌شود و در فصل تابستان با بازار داغ میوه‌های تابستانی خود شناخته می‌شود. درختان کهنسال و قدیمی و محصولات کشاورزی موجود در این منطقه از جمله گوجه سبز ، هلو ، شلیل ، سیب ، گلابی ، گردو ، زرد آلو و… به آن جذابیت و زیبایی دو چندان بخشیده است. یکی از دلایل وجود انواع محصولات کشاورزی در بالاترین سطح کیفی، وجود آب‌های زیرزمینی و سطحی در این منطقه است. برای خرید باغ ویلا در کردزار کلیک کنید.

 

 

مزایای خرید باغ ویلا در کردزار شهریار

افراد مختلف آرزوهای مختلفی دارند و هر فرد مجموعه نیازهای خاص خود را دارد که انواع مختلفی از منازل می‌تواند متناسب با آن نیازها باشد. در حالی که برخی زندگی در یک آپارتمان را به دلیل مزایای خاصی که با آن همراه است ترجیح می‌دهند، برخی دیگر تجربه زندگی در یک ویلا را ترجیح می‌دهند. برخی دیگر نیز با توجه به تامین مالی می‌توانند از هر دو نوع این املاک بهره مند شوند. اما به صورت کلی زندگی در ویلا و همچنین سرمایه گذاری در منطقه ای مانند کردزار می‌تواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

 

پیروی از یک سبک زندگی راحت

داشتن یک ویلا با یک باغ خصوصی، می‌تواند سبک زندگی یک شخص را متحول کند. هر خانه منعکس کننده زندگی صاحب خانه است. ویلاها تا حدی نمادی از تجملات، زیبایی و سبک زندگی منحصر به فرد هستند. کردزار با برخورداری از یک طبیعت بکر و دست نخورده می‌تواند ساعت‌ها آرامش و احساس راحتی و لذت از طبیعت را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

برخورداری از امنیت مناسب

کردزار منطقه ای ایمن است که با استفاده از نگهبانی 24 ساعته در بخش هایی از آن می‌توانید با خیالی آسوده در آنجا زندگی کنید. در حقیقت اگر از شلوغی بیش از حد خسته شده اید، خرید باغ ویلا در کردزار شهریار یک گزینه عالی برای شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید ضمن حفظ حریم خصوصی زندگی خود، از امکانات رفاهی ویلای خود لذت ببرید.

 

ویلاهای کاملا اختصاصی

شما به تراس خصوصی خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید برای چندین هدف از آن استفاده کنید. داشتن تراس آزادی زیادی به شما می‌دهد تا بتوانید از آن به صورت متنوع استفاده کنید. به عنوان مثال این قسمت می‌تواند یک فضای نشیمن مخصوص مهمانی باشد.

 

محله ای کاملا مناسب برای زندگی

 

اغلب ویلاها در این منطقه سرسبز با امکانات رفاهی عالی هستند و این امکان را فراهم می‌کنند تا ساعت‌ها لحظات مفرح و سرگرم کننده داشته باشید. استخرهای اختصاصی، مناطق اختصاصی در بازی و سرگرمی، استفاده از طبیعت بکر و دست نخورده و هوای بسیار دلپذیر می‌تواند لحظات فراموش نشدنی برای شما به ارمغان بیاورد. می‌توانید از نوشیدن یک فنجان قهوه در بالکن خود لذت ببرید.

 

طراحی‌های اختصاصی و کاملا مطابق با نظر و سلیقه کارفرما قابل اجرا هستند. این قابلیت هم در فضای داخلی و هم در فضای خارجی باغ ویلای شما در دسترس خواهد بود. به طور کلی، ویلاها نسبت به زندگی در آپارتمان، آزادی بیشتری در طراحی فضای شخصی شما می‌بخشد.

 

مناسب برای نگهداری از حیوانات

ویلاها با دسترسی به فضای آزاد بیشتر و خصوصی، مکانی مناسب برای حیوانات خانگی فراهم می‌کنند. حیوانات خانگی شما در مقایسه با آپارتمان هایی که دستورالعمل‌های سختگیرانه‌تری در رابطه با داشتن حیوانات خانگی دارند، آزادی بیشتری خواهند داشت.

 

سرمایه گذاری مطمئن

ویلاها از جمله سرمایه گذاری‌های بسیار عالی محسوب می‌شوند. این نوع املاک با متراژ زیاد معمولاً در طی یک دوره زمانی از ارزش بسیار زیادی برخوردار می‌شوند و می‌توانند سودآوری بسیار مناسبی داشته باشند. ارزش زمین با جهش قیمت‌های اقتصادی رو به افزایش است و به نظر می‌رسد یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

 

در اختیار داشتن فضای بیشتر

برخی از ویلاها از نظر فضا به شما امکان انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایرین می‌دهند. شما می‌توانید اتاق‌های بیشتری را به خانه خود اضافه کنید و آن را بزرگ کنید تا نیازهای رو به رشد خانواده شما تأمین شود.

 

اینها تنها چند مورد از مزیت‌های زندگی در ویلا است. نوع آزادی و انعطاف پذیری در حالی که در خانه ای مستقل زندگی می‌کنید با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. قبل از اینکه منطقه خاصی را برای سرمایه گذاری و خرید باغ ویلا مد نظر قرار دهید، بهتر است در رابطه با محل و شرایط آن خوب تحقیق کنید. شما می‌توانید از کارشناسان و مشاوران ما در املاک مردانی برای خرید باغ ویلا در کردزار شهریار مشاوره بگیرید