درباره ملارد ویلای شمالی

درباره ملارد ویلای شمالی

درباره ملارد ویلای شمالی

فهرست مطالب 

✅ 1 درباره شهرستان ملارد

✅ 2 درباره ملارد ویلای شمالی

 

 

درباره شهرستان ملارد

شهرستان ملارد در غرب استان تهران واقع‌شده است. فاصله ملارد با تهران 30 کیلومتر و با کرج که در امتداد شمال ملارد است، ۲۲ کیلومتر می‌باشد . این شهرستان از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت هم جور است .

شهرستان ملارد دارای چندین شهرک ویلایی بسیار مرغوب با امنیت بالا و فوق‌العاده لوکس می‌باشد. که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ملارد ویلای شمالی و جنوبی اشاره نمود .

در ادامه به توضیحی مختصر در مورد شهرک ملارد ویلای شمالی می‌پردازیم.

درباره ملارد ویلای شمالی :

ابتدای این شهرک ویلایی با ۲۲3 قطعه شروع‌شده که متراژ آن‌ها بین ارقام 500 تا 1190 متغیری است که بیشتر قابلیت ایجاد واحدهای تجاری و صنعتی را دارد.

 در ادامه همچنین دارای 357 قطعه‌ی 1500 متری در قسمت شمالی شهرک ملارد ویلای شمالی می‌باشد . قسمتی که این قطعات ویلایی قرارگرفته‌اند شامل سه میدان با بلوار 25 متری که از ابتدای میدان اول تا انتهای میدان سوم به 21  کوچه‌باغ ختم می‌شوند .این قطعات قابلیت ساخت ، خریدوفروش انواع ویلا  و باغ ویلاهای لوکس و لاکچری را دارد .

لازم به ذکر است که تمامی این قطعات و باغ ویلاهایی که در این منطقه ساخته‌شده‌اند دارای سند شش‌دانگ و قابلیت انتقال آسوده بدون هیچ مشکلی را دارد.

این منطقه به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار مطلوب ، خاک حاصلخیز و مردمی بومی و خونگرم افرادی زیادی را برای ساخت و خرید باغ ویلا  به خود جذب کرده و همین امر سبب شده تا رفته‌رفته باغ ویلاهای  ساخته‌شده در این منطقه به سمت داشتن امکانات رفاهی و تفریحی بیشتر سوق داده شوند و افراد مختلفی برای سرمایه‌گذاری و یا گذراندن اوقات فراغت در مکانی با طبیعت بکر به این منطقه روی‌آورند.

قطعات این شهرک به‌احتمال زیادی به کاربری مسکونی تغییر پیدا خواهند کرد به همین دلیل خریدوفروش و ساخت‌وساز از رونق زیادی برخوردار خواهد شد.

 قطعات شرقی این شهرک به دلیل هم‌جواری با شهرک جعفریه و قطعات غربی که به‌صورت باغ ویلا می‌باشند کارشناسان یش‌بینی کرده‌اند که در آینده بهره‌برداری می‌شود.

وجود امکانات شهری در تمام نقاط این شهرک و اسناد شش‌دانگ ، نگاه خریداران زیادی را به سمت خود متمایل کرده و سرمایه‌گذاران را به سمت خود جذب می‌نماید .