ویلاهای شهرکی در شهریار و ملارد

ویلاهای شهرکی در شهریار و ملارد

ویلاهای شهرکی در شهریار و ملارد

نقد و بررسی باغ ویلاهای شهرکی  در شهرک‌های غرب استان تهران ، شهریار و ملارد

فهرست مطالب :

1-نقد و بررسی خرید باغ ویلا در شهرک های حومه شهریار و ملارد

2-بررسی مزایای این روش

3-بررسی معایب این روش

4-نتیجه گیری

 

در گام نخست باید توضیح دهیم که به چه نوع مناطقی شهرک ویلایی گفته میشود. در شهرک های ویلایی ، تمام ساخت و ساز ها در راستای ایجاد باغ ویلاست و هیچ نوع سازه ای متفاوت با آن ساخته نمیشود، دارای نگهبانی 24 ساعته و امنیت فوق العاده بالاست ، زمین ها با متراژ های نسبتا مشابه یکدیگر تفکیک شده اند وتمامی امتیازات را دارند این تفسیر اجمالی از یک شهرک ویلایی است  ، که در ادامه ویژگی دیگر آن را مورد بررسی خواهیم داد.

در منطقه شهریار و ملارد  علاوه بر وجود انبوهی از باغ ویلا های لاکچری و لوکس شخصی ساز ، شهرک های ویلایی نیز وجود دارند که یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد ، محسوب میشوند البته که شهرکی بودن باغ ویلا در این مناطق جز ویژگی های مثبت آن طلقی شده و موجب پرفروش شدن و ترجیح خریداربه خرید اینگونه باغ ویلا ها نسبت سایر باغ ویلا ها میشود. از شهرک های ویلایی که درمنطقه شهریار و ملارد واقع شده اند میتوان به  : شهرک ویلایی تیسفون ، والفجر ، ملارد ویلای شمالی ، ملارد ویلای جنوبی و... اشاره داشت.

 

مزایای خرید باغ ویلا های شهرکی :

  • باغ ویلاهای شهرکی معمولا دارای سبک مشابه در ساخت هستند که همین امر جذابیت شهرک را در رجه اول بیشتر میکند .

  •  در شهرک های ویلایی خیابان بندی اصولی ، نورپردازی محوطه شهرک ، فضاسازی با درختان سرسبز و گیاهان زینتی صورت گرفته که زیبایی بصری شهرک را افزوده است.

  •  وجود مدیریت یکپارچه برای ساماندهی مسائل و مشکلات احتمالی در شهرک

  • فرآیند خرید و فروش ویلاهای شهرکی نسبت به باغ ویلای مستقل با سرعت بیشتری انجام میگیرد و همچنین قیمت مناسب تری هم نسبت به باغ ویلا های مستقل دارند .

  • به دلیل ساخت این باغ ویلا ها داخل شهرک و منطقه ای مشترک ، همه افراد ملزم به رعایت تمامی نکات استاندارد وقوانین شهرک ویلایی هستند.

  • در ابتدای هر شهرک ویلایی نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی وجود دارد که علاوه بر امنیت فوق العاده بالا باغ یلای شما ، عبور و مرور افراد به داخل شهرک مورد نظارت قرارمیگیرد که این ویژگی بسیار مهمی است برای افرادی که تنها برای گذران اوقات فراغت و تعطیلات ساکن باغ ویلای خود هستند .

  • باغ ویلا های شهرکی دارای مدارک و اسناد کاملا معتبر و قانونی هستند که این امکان را به شما خریدار محترم میدهد تا با خیال راحت باغ ویلای مورد خود را خریداری کنید .

  • باغ ویلا های ساخته شده در یک شهرک ویلایی تمامی انشعابات و امتیازات آب ، برق  و گاز را به صورت کنتور و کاملا قانونی داراست.

 

 

معایب خرید باغ ویلا های شهرکی :

 

ادامه این مقاله به مواردی اشاره خواهیم داشت که با توجه با سلیقه متفاوت افراد ممکن است برای آن ها جز معایب این مناطق شهرکی بشمار رود.

 

  • در قسمت مزایا به این نکته اشاره کردیم که معمولا ویلاهای شهرکی دارای سبک ساخت تقریبا مشابهی هستند ، افرادی وجود دارند که تنوع و تکراری بودن ساخت باغ ویلا ها را نمی پسندند.

  • در ایام تعطیلات به دلیل فاصله کم باغ ویلا به یکدیگر ، ممکن است رفت و آمد زیاد ، سروصدا و شلوغی عده ای را آزرده خاطر کند و همین امر سبب دوری این افراد از باغ ویلا های شهرکی میشود.

  • وجود هزینه های جانبی ماهانه و سالانه  برای شهرک مثل : نظافت شهرک ، حفظ و نگهداری فضای سبز ، نظافت شهرک ، حقوق پرسنل نگهبانی و ... که تمامی مالکین باغ ویلا های شهرک باید آن را متقبل شوند و ممکن است بعضی از افراد با این موارد موافق نباشند.

 

اگر به دنبال خرید باغ ویلا در شهرک های ویلایی و یا باغ ویلاهای مستقل و لاکچری در منطقه شهریار و ملارد هستید مشاوران حرفه ای و متخصص در این زمینه ، در املاک مردانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد با ما  با شماره تلفن  ۰۹۱۲۲۰۲۰۱۳۱  در تماس باشید.

و در پایان امیدواریم که این مقاله برای شما در شناخت بیشتر شرایط و قوانین شهرک های ویلایی در منطقه شهریار و ملارد مفید واقع شده باشد.