جمع آوری تابلوهای تبلیغ فروش ویلا و باغ در ملارد سخنی از فرماندار ملارد

جمع آوری تابلوهای تبلیغ فروش ویلا و باغ در ملارد سخنی از فرماندار ملارد

جمع آوری تابلوهای تبلیغ فروش ویلا و باغ در ملارد سخنی از فرماندار ملارد

جمع آوری تابلو خرید و فروش باغ ویلا در شهریار - فرماندار شهرستان ملارد گفت: شهرداری های شهرستان تا یک هفته آینده به جمع‌آوری تمام تابلوهای تبلیغاتی فروش ویلا و باغ موظف هستند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری ملارد، جابر کریمی در جلسه ستاد ساماندهی و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز این شهرستان افزود: هر گونه تفکیک غیرقانونی و ساخت و ساز بدون اخذ مجوزهای قانونی به خصوص در زمین های کشاورزی ممنوع است و در این زمینه خط قرمزی وجود ندارد.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای تامین و در راستای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های زراعی و باغ ها، شهرداری ها مکلف هستند ظرف یک هفته آینده تمام تابلو، بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی مربوط به خرید و فروش زمین، باغ، ویلا و زمین های زراعی و کشاورزی را جمع آوری کنند.

لینک های مفید :

خرید باغ ویلا در شهریار

فرماندار ملارد دستور داد تا ظرف یک ماه آینده دستگاه های خدمات رسان  انشعابات غیرمجاز را شناسایی و جمع آوری کنند.

کریمی اضافه کرد: امروزه پدیده ساخت و ساز غیر مجاز مسائل پیرامونی استان تهران را به ویژه در تامین آب به یک مشکل تبدیل کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: براساس مستندات و آمار ارائه شده سرعت ساخت و سازهای غیرمجاز کاهشی بوده و میزان تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان ملارد در زمین های کشاورزی نسبت به سال های قبل افزایش یافته است.

کریمی تاکید کرد: تفکیک باغ و زمین های کشاورزی باید قبل از احداث بنا متوقف شوند، با مسئول و کارشناسی که در این رابطه کوتاهی یا به هر نحوی با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز همراهی کنند برخورد جدی خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها مکلف هستند به جد از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده شهر و حریم و بخشداری ها نیز در خارج از محدوده ها روستاها، جلوکیری کنند.