چیدمان پر انرژی برای آشپز خانه باغ ویلا و منازل

چیدمان پر انرژی برای آشپز خانه باغ ویلا و منازل

چیدمان پر انرژی برای آشپز خانه باغ ویلا و منازل

چگونه چیدمانی برای آشپزخانه انتخاب کنیم که انرژی مثبت ایجاد کند؟

در صورتی که آشپزخانه باغ ویلا اپن بود چگونه وسایل را بچینیم؟

در این مقاله مشاورین املاک مردانی که در زمینه خرید و فروش باغ و باغچه درشهریار وفروش باغ ویلا در شهریار فعالیت میکند به این سوالات شما کاربران گرامی پاسخ میدهد.

همان طور که میدانید مهم ترین بخش هر خانه ایی آشپز خانه آن است زیرا نه تنها خانم خانه بلکه تمام اعضای خانواده در طول روز از آن استفاده میکنند.

آشپز خانه ای امروزی چند منظوره هستند علاوه بر دید و تاثیر که بر سایر قسمت ها دارد ( بخصوص آشپزخانه های باغ ویلا و منازلی که اپن هستند. ) غذا در آنها تهیه میشود انبار مواد خوراکی نیز میباشد.

هر آشپزخانه سه نقطه حیاتی دارد : جایگاه مقابل گاز و ظرفشویی و میز کار یا کابینتی که اکثر کارها بر روی آن انجام می شود.

پس وسایل باید گونه ایی چیده شود که فضای کافی برای حرکت و کار در آن نقاط باشد.

در آشپزخانه باغ ویلاها سعی کنید آشپزخانه در ضلع جنوب شرقی باشد زیرا هنگام طلوع خورشید اشعه های خورشید از طریقه پنجره ایی که در ضلع جنوب شرقی قرار داده شده وارد آشپزخانه باغ ویلا میشود و باعث ایجاد انرژی مثبت در باغ ویلا میگردد.

رنگ آشپزخانه باعث میشود  لذت آشپزی افزایش یابد و افراد با اشتیاق بیشتری غذا بخورند.سعی کنید در صورتی که آشپز خانه باغ ویلا یا منزل شما اپن است رنگ آن به گونه ای نباشد که لک ها را نشان دهد و کف آن به صورتی باشد که به راحتی پاک شود.

مور دیگری که در اشپز خانه باغ ویلا باید رعایت شود چیدن وسایل است در این مورد با توجه به بزرگی و کوچکی و پهنی آن وسایل مناسب با آن فضا را انتخاب کنید و از قراردادن قابلمه و وسایل برقی در مقابل دید خودداری کنید.